Kerkdienst

01-07-2018 10:00
Paaskerk

Zondag 1 juli staat in het teken van duurzaamheid. Dit jaar liggen onze zonnepanelen 5 jaar op het dak van het Toppunt. Een jubileum om te vieren! En dat doen we dan ook.

Voorganger is ds. Marleen Kool.

Samen met de werkgroep Maatschappelijk Verantwoord Kerk zijn, de motor achter ons Groene Kerk zijn, bereid ik deze dienst voor. Lucas van Cappellen, hier opgegroeid, studeerde in Wageningen en nu in Delft Sustainable Technology, deelt zijn passie voor duurzaamheid. Na de dienst is er in de grote zaal gelegenheid voor een nagesprek met hem. Van harte welkom! U gaat geïnspireerd en met concrete handvatten voor wat u zelf (nog meer) kunt doen, naar huis.

Duurzaamheid draait om zorgzaam zijn en dankbaarheid delen. We staan bewust stil bij wat we ontvangen en doorgeven. Duurzaamheid gaat over hoop. Over geloof en liefde voor het leven.  Kortom, over het hart van ons kerkzijn.