Ned. Concert Mannenkoor en het damesensemble Con Affetto

24-11-2018 19:30
Pauluskerk

Najaarsconcert in Baarn

een bijzonder optreden van het Ned. Concert Mannenkoor en het damesensemble Con Affetto op 24 november 2018 in Baarn

Het Nederlands Concert Mannenkoor (NCM) en het damesensemble Con Affetto geven samen een najaarsconcert op zaterdag 24 november a.s. in de Pauluskerk te Baarn.

Aanvang concert 19.30u (kerk open 19:00u).Toegang € 15,--; kinderen t/m 15 jaar € 5,- .

Muzikale begeleiding van dit najaarsconcert is in handen van André van Vliet, orgel, en Jan Lenselink, vleugel. Beide muzikale virtuozen zijn bekend door optredens voor radio en televisie. Als solist werkt mee de NCM-tenor Folkert Vreeken.

Het Nederlands Concert Mannenkoor staat onder leiding van Jimco Zijlstra; het damesensemble Con Affetto heeft André van Vliet als dirigent. Beide koren brengen afzonderlijk en in gezamenlijkheid een afwisselend muzikaal programma.

De toegangskaarten voor dit concert zijn beschikbaar bij: Boekhandel den Boer, Laanstraat 67-69 te Baarn, bij Willem Lentink te Baarn Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. tel.035-5445665 en bij de kerk (indien nog voorradig).

Aanvullende informatie:

Het Nederlands Concert Mannenkoor bestaat uit ruim 100 ervaren zangers, die uit heel Nederland komen. De zangers zijn veelal lid van een plaatselijk of regionaal koor en zijn optimaal gemotiveerd om tijdens de optredens hun faam waar te maken.

Het repertoire bestaat naast religieuze liederen, spirituals en klassieke werken ook uit gedeelten van opera’s, musicals en andere vormen van lichte muziek.

Het NCM staat onder leiding van de bekende dirigent, componist en arrangeur Jimco Zijlstra. Folkert Vreeken levert op NCM-concerten als forte tenor zijn bijdrage.

Ook dit najaarsconcert wordt gepresenteerd door Liesbeth Reijerkerk, presentatrice van het Nederlands Concert Mannenkoor.

Het damesensemble Con Affetto brengt in een bezetting van 12-15 dames met hun stemmen verschillende muziekwerken van religieuze en klassieke aard ten gehore.

Het ensemble staat onder leiding van André van Vliet. Con Affetto geniet belangstelling vanwege de met gevoel gebrachte zang zoals dat ook in meerdere plaatsen in Nederland al ten gehore mocht worden gebracht.