Benefietconcert Kees-60

16-11-2019 15:00 - 16:00
Paaskerk

Benefietconcert Kees-60

Onlangs overleed de beroemde zangeres Jessye Norman. Haar ‘Vier letzte Lieder’ klonken op onze trouwdag. (Door lief en leed van ‘t leven getogen, hand in hand, verpozen wij ons even hoog boven ‘t stille land) Als ik zestig word, wil ik die prachtige liederen met jullie delen. Ze worden gezongen door de jonge sopraan Charlotte Janssen, die ik hoorde in het Concertgebouw. Diezelfde middag zingen nog meer ‘powervrouwen’, leerlingen van mij die hun vleugels hebben uitgeslagen: Caroline, Kim, Marie en Cleo. Zij zijn thuis in musical, Singasong en jazz. Het concert duurt ongeveer een uur en de opbrengst is voor het Women Empowerment Centre dat we deze zomer bezochten in Ghana, toen we op bezoek waren bij mijn schoonzus. In dit centrum worden jonge vrouwen opgeleid: ze krijgen naailes, les in ondernemerschap en marketing, en seksuele voorlichting. Het wordt al jarenlang geleid door twee jonge Nederlandse vrouwen, Milou en Anneroos, en draait uitstekend. Hun website geeft meer informatie: www.tumighana.org. Een vrijwillige bijdrage aan dit project wordt zeer op prijs gesteld, NL72 INGB 0003760966 ten name van K. de Bruijn onder vermelding van ‘powervrouwen’.

Bij de ingang zal ook een doos staan voor uw bijdrage. Ik hoop u op mijn feestconcert te verwelkomen op zaterdag  16 november 15.00 in de Paaskerk.