Paasviering met ds. Marleen Kool. Online de viering bekijken? Klik hier. Ook meer info.

31-03-2024 10:00

De viering is online te volgen en later terug te zien via Kerkdienst via de kerkomroep

Paasmorgen vieren we de kracht van het Licht dat leven geeft. Pasen is het feest van hoop, een teer begin van nieuw leven. De ontluikende natuur neemt ons bij de hand en laat ons ervaren hoe nieuw leven doorbreekt, steeds na iedere winter opnieuw. Om de geheimenis van Pasen zichtbaar te maken, vragen we u om een bloem mee te nemen, zo kan het houten kruis tot een bloeiend kruis worden. We vieren met zang en muziek, on­der de bezielende leiding van Kees de Bruijn.

'O vlam van Pasen steek ons aan’, met dat lied opent onze Paasmorgen. Geen enkele vlam brandt vanzelf. Elke vlam moet worden aangeblazen, heeft zuurstof nodig. Zo is het ook met onze hoop. In alle breekbaarheid die we kunnen voelen, te midden van alles wat is, laten we ons voeden door een eeuwenoud verhaal van leven, van liefde en licht, het verhaal van God en mensen.