'Reikhalzen naar het leven'

Yentl Flavour bestaat uit Anna Maria Roos (zang), Judith Richel (viool) en Allert van der Heijden (gitaar en percussie).

Over de innerlijke kracht van een jonge joodse vrouw in de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog. Over haar mededogen en onuitblusbare vertrouwen in het leven, in de liefde. Haar dagboeken en brieven zijn tot op de dag van vandaag een inspiratiebron voor velen.

Het trio Yentl Flavour laat haar dagboekteksten tot leven komen. Deze worden afgewisseld met prachtige, veelal Jiddische, liederen samen met instrumentale klanken.

Wanneer: Vrijdagavond 26 april. Meer info: https://zininbaarn.nl/.../voorstelling-reikhalzen-naar.../

Wanneer: Vrijdag 26 april
Tijd: 20:00 – 21:15 uur
Waar: Paaskerk, Oude Utrechtseweg 4a, Baarn