Zin in muziek!

Iedere laatste vrijdag van de maand is er in de Paaskerk van 12:00 – 12:30 uur een (gratis) lunchconcert.

Het lunchconcert 'Zin in Muziek!' is een initiatief vanuit de Paaskerk en bedoeld voor iedereen in Baarn.

Het concert is een laagdrempelige muzikale luisteractiviteit. Juist voor mensen, die niet gewend zijn om naar (klassieke) concerten te gaan.
De toegang voor de bezoekers is vrij. Wij vragen na afloop om een vrijwillige bijdrage te geven voor de onkosten.

Publiciteit
Wij maken publiciteit via de  website van Zin in Baarn (https://zininbaarn.nl/) en Facebook. Ook via onze eigen uitgaven en de Baarnsche Courant. Ook zorgt BADE creatieve communicatie, voor speciaal ontworpen flyers en posters om hier en daar neer te leggen cq op te hangen.
De afgelopen jaren werd het concert steeds beter bezocht, er waren zo'n 50 - 80 mensen.

Na afloop is er tijd voor ontmoeting en gesprek aan tafel onder het genot van verse huisgemaakte soep en brood. Voor beiden wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd voor de muzikanten en de onkosten van dit initiatief.