Plantenmarkt op het kerkplein

Het is haast wel zeker dat er dit jaar een derde plantenmarkt komt. De reacties van de bezoekers van de Paaskerk, van Zinn en van buurtgenoten van de Paaskerk waren heel stimulerend en de belangstelling groot.

Het is fijn dat mensen stekken van planten kwam brengen. In de ontmoetingsruimte staat achterin een stamtafel waarop kamerplanten staan die het buiten niet zouden redden, maar in dit hoekje overwinteren en natuurlijk te koop zijn. Van mei t/m december2023 is er € 1.092,50 verdiend voorde Keniaanse tienermeisjes. Een geweldig resultaat!

Als u vaste planten moet scheuren of (buiten)planten hebt die te groot zijn, denk dan aan ons. Net als vorig jaar zijn uitgebloeide bloembollen weer van harte welkom. De bollen van vorig jaar zijn bijna allemaal in de ‘gewijde’ grond van de Paaskerk gegaan en hopelijk is daar in het voorjaar veel moois van te zien.