Minibieb

Sinds enige tijd staat er een Minibieb bij de Paaskerk/Zinn aan de Oude Utrechtseweg in Baarn, waar u boeken kunt halen, lenen, brengen en ruilen. De minibieb is een miniversie van de Paaskerk en er staat zelfs een haantje op de toren!

In heel Baarn hangen verschillende minibiebs (er is zelfs een hele route die gevolgd kan worden (te vinden op de website van Lokaal-O, www.lokaal-o.nl) en de Paaskerk/Zinn kon niet achterblijven.

Hoe werkt het

De minibieb is er voor iedereen die een mooi boek wil lezen. U mag een boek eruit halen, maar ook boeken erin zetten die u zelf niet meer leest. Ruilen mag ook. We registreren niets, we hopen alleen op veel mooie leeservaringen. De bieb is er voor alle mooie boeken, we hebben geen thema.

De bieb is altijd open. Op donderdag en vrijdag van 10.30-12.00 uur is Zinn ook open voor koffie, thee en ontmoeting, dus misschien wel een extra mooie gelegenheid om even langs te komen. U kunt dan ook de wisselende kunstexpositie in Zinn bekijken.

Heeft u vragen, zoekt u een bepaald boek, of wilt u suggesties doen, dan kunt u altijd gebruik maken van het gastenboek dat in de mini bieb ligt!